13.5.10

Vad tycker du är snyggt?

Jag och Agnes var och handlade i veckan och då vi stannade för att tanka så kom det en Buell firebolt inrullande på macken. (för er som inte är motorcykelintresserade kan jag säga att det är en sporthoj med HD motor på, dvs den ända snygga sporthojen)
Jag utbrister "Åh, kolla Agnes, vilken snygg motorcykel."
Agnes tittar på mej och frågar "Pappa, tycker du blått är snyggt?"
Hojen var blå så det var det hon tittade på. "Jag vill ha en rosa!" sa hon.
"Ja men det var en snygg hoj, oavsett färg" sa jag.
"mmm, men en lila då? pappa? Jag ha en sån?"
TJEJER....

Imorgon drar vi till skärgården så över helgen får ni klara er utan inlägg och förhoppningsvis har jag fixat så jag kan lägga in nån bild så ni får se hur stor tösen har blivit.

1 kommentar:

louise sa...

Vad roligt att du skriver lite igen. Det viktigaste med en blogg är ju att det är roligt och inte en belastning. =)

Det var otroligt trevligt att träffa din fru och tjejgänget. Så hälsa så mycket till henne. (Skönt att operationen gått bra)